Inlägg: 2484883
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Huge:
Ur vårat perspektiv så är ju vårat kvarvarande program ljusår bättre än om vi hade haft Håves.
Hade vi haft SAIK hemma och OIK borta hade vi tveklöst kammat 0.
TIK borta och VLH hemma finns det ju i alla fall chans att vi kan knipa någon/några pinnar.
Vet inte om Håve resonerar likadant?
Dom kanske resonerar som oss (mig) och anser att dom skulle behålla sitt schema alla dar i veckan.
Går vi bara på tabellplacering så är det ju jämt skägg vad det gäller Håves och vårt kvarvarande motstånd.
Ur vårat perspektiv så är ju vårat kvarvarande program ljusår bättre än om vi hade haft Håves.
Hade vi haft SAIK hemma och OIK borta hade vi tveklöst kammat 0.
TIK borta och VLH hemma finns det ju i alla fall chans att vi kan knipa någon/några pinnar.
Vet inte om Håve resonerar likadant?
Dom kanske resonerar som oss (mig) och anser att dom skulle behålla sitt schema alla dar i veckan.
Går vi bara på tabellplacering så är det ju jämt skägg vad det gäller Håves och vårt kvarvarande motstånd.
Om något så känns det iaf att HV inte har nåt lättare motstånd kvar än vad vi har.
Enbart siffrorna i tidigare möten behöver ju heller inte alltid spegla hur matchbilden har sett ut och hur rättvist eller orättvist resultatet har varit.