Inlägg: 2485909
Sv: Inte över riktigt än
Strömgren in i första med Larsson och Dima. Scott får lira med Blomman och Ljungkrantz. Vetefan..
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Davey85: finns inget annat lag som skulle peta in en lirare i Strömgrens klass i 1a. Han får gärna motbevisa mig men det känns som en väldigt svag 1a lina.
+ 2
Sv: Inte över riktigt än
Davey85: Det går ju tyvärr inte att trolla med vår lövtunna trupp.. Jämnblekt..
+ 1