Inlägg: 2486016
Sv: Inte över riktigt än
På med de bästa regnkläderna marknaden har att erbjuda, nu kör vi....... (mot kval och degradering)...
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
HV är alltså SÄMST i ligan i ”xG” sedan januari, trots det har de tagit mest poäng av SAMTLIGA lag.
Måtte deras flyt avslutas idag!
Måtte deras flyt avslutas idag!
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Forsberg 1978: Tyckte Limpans ögon såg ledsna ut i spelartunneln. Eller är han sjukt jävla fokuserad och gör en håll käften-match idag. (Positivt tänkande)
Sv: Inte över riktigt än
Ska Lindbäck stå på riktig??
Bättre att han får stå de två sista innan kvalet, vid förlust idag.
Bättre att han får stå de två sista innan kvalet, vid förlust idag.
+ 1