Inlägg: 2486505
Sv: Inte över riktigt än
Falken: Sa dem det? Jag tyckte jag hörde fel, för det kan ju inte stämma? Brynäs dominerar första, andra perioden är väl föhållandevis jämn med lite övervikt för oss.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Davey85: Jo, de sa det. Hur de kommer fram till det har jag inte en aning om för vi har varit det bättre laget tydligt idag.
Nu sa de "det finns hopp för HV71" med. 🙄
Nu sa de "det finns hopp för HV71" med. 🙄
+ 1