Inlägg: 2486808
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: Snygg kombo Arsenal och Brynäs. Du håller inte möjligtvis på Elfsborg också ? 🍺😎
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Bratwursten : nej, har inget emot Elfsborg men jag håller inte på något lag i allsvenskan.
Ibland åker jag till Stockholm och kollar på något av
de lagen, gillar stämningen.
Lagen där har överlägset bästa draget på läktarna.
Ibland åker jag till Stockholm och kollar på något av
de lagen, gillar stämningen.
Lagen där har överlägset bästa draget på läktarna.
+ 1