Inlägg: 2486840
Sv: Inte över riktigt än
nittontolv: Så här i slutet på säsongen så svider borttslarvade poäng mot LHC, HV och även den där 1-7 mot Oskarshamn lite extra.
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: Man blir typ galen när man sitter och tänker tillbaka på vissa matcher. Men de två du nämner sticker ut, när vi tappar matchen i sista minuten hemma mot Växjö på en fösare, när Mikko börjar ett PP i OT med Bergman och Friman o s v..
Antar att Hv tänker likadant.
Antar att Hv tänker likadant.
+ 3