Inlägg: 2487030
Sv: Inte över riktigt än
Tigerhjärta: är din största uppgift här på hs att märka ord och försöka uppfostra andra här på hs? Fan vad energi krävande! Skit i andra och sköt dig själv.
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
{10187}: Nu hänger jag inte alls med?
Du kommenterade på mitt ”Så jävla stolt”-inlägg.
Vad menar du med att jag uppfostrar och märker ord?
Du kommenterade på mitt ”Så jävla stolt”-inlägg.
Vad menar du med att jag uppfostrar och märker ord?
+ 7