Inlägg: 2490460
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge: ”Tycker ändå vi ser Ok ut”
Skämtar du? Med detta spel och det man presterade mot Timrå senast åker dom garanterat raka vägen ner i HA.
Skämtar du? Med detta spel och det man presterade mot Timrå senast åker dom garanterat raka vägen ner i HA.
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge: Andra målet skulle han styrt ner i hörnet med klubban, det var inte direkt en kanon,
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge: och så var du tillbaka med nedsättande språk mot oss andra..
Förstår inte heller hur du ska bortförklara precis allt.
Håller inte med om att det ser bra ut och jag har en dålig känsla inför sättet vi hanterat de sista veckorna. Att man vilar halvskadade spelare, visst. Men vi kommer ju inte in i kvalet som ett lag totalt i spillror. Det gör inte Malmö.
Förstår inte heller hur du ska bortförklara precis allt.
Håller inte med om att det ser bra ut och jag har en dålig känsla inför sättet vi hanterat de sista veckorna. Att man vilar halvskadade spelare, visst. Men vi kommer ju inte in i kvalet som ett lag totalt i spillror. Det gör inte Malmö.
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge:
Andra målet är helt och hållet AL gel då han släpper en extremt billig retur på ett löst skott.
Bara en blind naiv individ försöker hitta ursäkter på den
Andra målet är helt och hållet AL gel då han släpper en extremt billig retur på ett löst skott.
Bara en blind naiv individ försöker hitta ursäkter på den
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge: Är du full eller har ledsyn på riktig. Nu får du väl ändå skärpa dig. Jag tror inte en du är allvarlig faktisk. Fast lite rolig är du ändå.
+ 1
Sv: Alla Helvetes Kval
2 mål i första perioden.. illa..
Laget lär bli mycket snabbare med puck, gå på mer i närkamper och framförallt börja våga skjuta.
Hur tycker ni matchen ser ut en så länge, försöker scouta av matchen lite extra!
Laget lär bli mycket snabbare med puck, gå på mer i närkamper och framförallt börja våga skjuta.
Hur tycker ni matchen ser ut en så länge, försöker scouta av matchen lite extra!
Sv: Alla Helvetes Kval
Huge: fast Huge. Visst att den tar på Sklenicka. Men varför är Lindbäck påväg åt det helt andra hållet ens? Inte ens i närheten av dit skottet är påväg 😂
+ 1
Bara en totalt tondöv bedömare med noll hockeyöga som klassar det som tabbar av Lindbäck…
Som sagt: Växjö som förväntat rejält påslagna och skärpta, släpper inte till mkt.
Tycker ändå vi ser Ok ut sett till att vi inte har nåt mer att spela för än att undvika skador och försöka behålla matchtempot till tisdag..