Inlägg: 2492374
Sv: A proposito de nada
Retse: Ja, och Bultens rättshavererade inlägg räcker dessutom mer än väl i komediväg för att bli road fram till tisdag...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Jag tror tyvärr att du är den det skrattas åt mest i detta forum. Men det är mer hånskratt tyvärr.
Det säger jag utan att veta förutsättningarna och trots att jag är en soffpotatis.
Men när man säger att allt är bra, men bakom ens rygg så rullar fienden in, det är humor.
Det säger jag utan att veta förutsättningarna och trots att jag är en soffpotatis.
Men när man säger att allt är bra, men bakom ens rygg så rullar fienden in, det är humor.
+ 7