Inlägg: 2494753
Sv: Alla Helvetes Kval
Jag blir lite fundersam när jag hör ove molin intervjuas i periodpaus.. .vi har spelat fantastisk hockey under säsongen och vi har ett spelsätt som killarna kan riktigt bra, vi ska bara jobba på detaljer..
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
parks: han skyddar klubben och tidigare tränar-trojka.
Men han gör det med lögner. Källa: fucking TABELLEN
Tema:
Bagdad-Bob
Men han gör det med lögner. Källa: fucking TABELLEN
Tema:
Bagdad-Bob
Sv: Alla Helvetes Kval
parks: Har inte märkt någon skillnad jämfört med Manner som tränare. Samma typ av misstag hela tiden. Hoppas på vändning nu i tredje. Ove visar vägen. 👍
+ 3