Inlägg: 2497182
Sv: Alla Helvetes Kval
Buddha: Det måste vara målet, sen tappar man ju den ekonomiska fallskärmen från SHL.
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Zzz: sant, vilka skulle kunna tänka sig o stanna.. scott verkar ju trivas i Gefle. Hade varit dominant i HA tror jag.
lite dålig timing att j20 går dåligt med. Eller finns det matrial att flytta upp i a-laget ändå?
lite dålig timing att j20 går dåligt med. Eller finns det matrial att flytta upp i a-laget ändå?