Inlägg: 2499106
Sv: Alla Helvetes Kval
Timashov är så fruktansvärt jävla usel hockeyspelare. Och nu ska vi spela boxplay....
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Forsberg 1978: Ja, Timashov hade kunna avlossat ett bra avslut i anfallet nyss, men valde att försöka stajla.
Trist att Söderberg valde att filma. Låg kvar länge men kommer säkerligen att kunna spela direkt.
Trist att Söderberg valde att filma. Låg kvar länge men kommer säkerligen att kunna spela direkt.
+ 4