Inlägg: 2499624
Sv: Alla Helvetes Kval
varulf: men tror ändå att en sån som björninien kan välja å stanna, han känns som en krigare som vill ställa saker till rätta.. kan en vettig sportchef se nyktert på saker å ting så kanske vi kan vara ett topp tre lag i allsvenskan nästa säsong.. säger jag medans jag vill kasta mig i sjön..
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
parks: Vilken idiot fattar att dom ledande spelarna kommer inte stanna, money talking. Möjligtvis Bertilsson, Blomman (en av sämsta i kväll)...