Inlägg: 2500059
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Men vilka jävla idioter det finns!
Och jag skulle bli skitförbannad om de kallar sig Brynäsare efter detta!
Hade jag varit spelare nu hade jag varit skiträdd att gå bort mig, ff på bortaplan - ska familjen utsättas för något innan jag hinner hem osv. Vilken jävla oro och press att lämna hemmet med.
Kritik är sunt, även hård kritik som har ibland - men sånt här är ju bara idiotisk och kontraproduktivt, ja olagligt.
Fy fan!!
Och jag skulle bli skitförbannad om de kallar sig Brynäsare efter detta!
Hade jag varit spelare nu hade jag varit skiträdd att gå bort mig, ff på bortaplan - ska familjen utsättas för något innan jag hinner hem osv. Vilken jävla oro och press att lämna hemmet med.
Kritik är sunt, även hård kritik som har ibland - men sånt här är ju bara idiotisk och kontraproduktivt, ja olagligt.
Fy fan!!
+ 7
Däremot är de nog ”oroliga” för de kommentarer som övergår till personangrepp på diverse personer inom föreningen.