Inlägg: 2500177
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Horace76c: Ja i kvalserien. När ska någon sluta tro på att ”Brynäshjärta” trumfar kompetens.
Hade vi kört fullt ut på Olki hade vi varit i en helt annan sits nu. Men som sagt. Lika bra att Brynäshjärtat får ta det hela vägen till HA så kanske vi kan begrava det uttrycket också sen
Hade vi kört fullt ut på Olki hade vi varit i en helt annan sits nu. Men som sagt. Lika bra att Brynäshjärtat får ta det hela vägen till HA så kanske vi kan begrava det uttrycket också sen
+ 11
"Molin ska absolut ställas till svars för målvaktsval och resultatet i kvalserien. I min bedömning har Molin fuckat upp detta helt på egen hand."
Är du på riktig?