Inlägg: 2501835
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Bulten: Jag är med dig Bulten på att jag tycker att det har känts "ostadigt" minst sagt med Lindbäck. Men i ärlighetens namn, så har väll hela försvarszonen sätt skakig ut hela säsongen. Både hur man spelarfast sig i egen zon, och hur man håller sin gubbe.
Sedan angående sparkningen av Manner, så kan jag inte säga så mycket, jag personligen tror inte att alla korten ligger på bordet där, och det har nog funnits en del interna konflikter, etc. För att inte nämna att Manner själv kanske inte ens ville vara kvar.
Sedan angående sparkningen av Manner, så kan jag inte säga så mycket, jag personligen tror inte att alla korten ligger på bordet där, och det har nog funnits en del interna konflikter, etc. För att inte nämna att Manner själv kanske inte ens ville vara kvar.
Sv: Alla Helvetes Kval
Bulten: bra summerat av hela situationen, att det kokat ner till att om ingen tavla förs så kan vi andas ut och han får godkänt. Bara han inte gör bort sig!
Har det någonsin varit måttstocken när ett bra betyg på en målvakt ska sättas?
Har det någonsin varit måttstocken när ett bra betyg på en målvakt ska sättas?
Exakt, sista meningen säger allt. Ingen större tavla, är det verkligen det man tänker på så fort man ser honom i målet. Undra om han gör någon tavla. Vi behöver en målvakt nu som kan råna Malmö, det kommer inte Lindbäck göra om han så får 400 försök.