Inlägg: 2501867
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Bulten: "Nä damlaget är väl det först ska läggas ned tyvärr"
Damlaget skall definitivt inte läggas ned..
Däremot så kommer det inte gå att ha separata sportchefer för dam och herr.
Vår framtida sportchef kommer behöva sköta båda delar, med givetvis störst fokus på herrarna.
Damlaget skall definitivt inte läggas ned..
Däremot så kommer det inte gå att ha separata sportchefer för dam och herr.
Vår framtida sportchef kommer behöva sköta båda delar, med givetvis störst fokus på herrarna.
+ 4
Nä damlaget är väl det först ska läggas ned tyvärr får
Man väl säga, men det skulle man tänkt på lite tidigare innan Alcén värvades. Allt krut bör läggas på herrarna kommande år till föreningen ser stabil ut igen.