Inlägg: 2502477
Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: du tycker inte att man ska hålla på med öknamn men att kalla någons prestation för ”bajs” och ”lösbajs” tycker du är rimligt eller?
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
{10065}: ”du tycker inte att man ska hålla på med öknamn men att kalla någons prestation för ”bajs” och ”lösbajs” tycker du är rimligt eller?”
Ja verkligen!!! Spelarnas prestationer håller på att ta oss till Hockeyallsvenskan och det är bajsdåligt.
Ja verkligen!!! Spelarnas prestationer håller på att ta oss till Hockeyallsvenskan och det är bajsdåligt.