Inlägg: 2503276
Sv: Alla Helvetes Kval
JawKee: Kan det vara Röddas aura i båset som gör det? Skämt åsido, men han har väl inte stått där tidigare matcher?
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: rödineffekten…:)
Man vet ju nånstans att vi kommer sabba det här läget och klanta till det..
Man vet ju nånstans att vi kommer sabba det här läget och klanta till det..
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: Ja, alla vill göra pappa Anton stolt! Nej han har inte stått där innan :)
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: Ove coachar ju matchen bra och rullar kedjorna utifrån prestation!
+ 1