Inlägg: 2503747
Sv: Alla Helvetes Kval
munkas: Jag är ju en av få som tippade oss i bottenstriden redan innan serien drog igång
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: Lenas fråga: ” måste du jobba annorlunda under denna säsong jämfört när ni har en bra säsong….?”
Han har ju aldrig varit i Brynäs under en bra säsong, idiot-fråga.
Dessutom: ”två planer samtidigt”. Visst vi kastar in stackars Ove med 48 timmar till nästa match.
Blir man imponerad…….😬😬😬😬?
Han har ju aldrig varit i Brynäs under en bra säsong, idiot-fråga.
Dessutom: ”två planer samtidigt”. Visst vi kastar in stackars Ove med 48 timmar till nästa match.
Blir man imponerad…….😬😬😬😬?
+ 3
Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: jag trodde på top sex.. men i tron att våra nyförvärv skulle leverera och scott , palve rödin skulle ha hyfsade säsonger.. allt gick åt skogen=(=(
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
{8399}: Sanny satte väl Brynäs på 13:e plats redan innan säsongen startade.
+ 2
Sv: Alla Helvetes Kval
Hockeyallsvenskan! men jag hoppas att vi kan bära med oss 1:a perioden så kanske vi slipper vara i HA i 10år!
+ 1