Inlägg: 2504734
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Brynäsgubbe: fan jag kände vid matchstart när det var sån fest i arenan och alla stod upp osv. att vi skulle ta detta. Sen så mycket snack om att det var klart osv. Detta var vår match att vinna helt klart. Nu blir det otroligt intressant på torsdag faktiskt för vi blir ju bättre för varje match (två senaste i alla fall) och bäst i förlängningen osv.
Sen har de många stora tunga spelare som får det jobbigt nu hoppas jag.
Synd att inte Roy finns kvar bara och att Rödin är skadad. Rödin ja, kan han komma in snart, vilken boost det skulle kunna ge och Malmö skulle garanterat bli bajsis.
Sen har de många stora tunga spelare som får det jobbigt nu hoppas jag.
Synd att inte Roy finns kvar bara och att Rödin är skadad. Rödin ja, kan han komma in snart, vilken boost det skulle kunna ge och Malmö skulle garanterat bli bajsis.