Inlägg: 2504901
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: spontant kändes det som att det var två mål som Olki borde tagit, men kollade highlights nu. Första är klurig, det blir väldigt maskerat. Andra är ju ribba in, svårt att göra något åt. Tredje däremot, där har han fri sikt och släpper mellan benen, den borde han tagit.
Tror att det var lite känslan att Malmö fick relativt lätta mål på få skott som vanligt efter de två första perioderna, sedan var han riktigt bra. Bara hoppas han är inne i zonen. Vet ju att han har kapacitet.
Tror att det var lite känslan att Malmö fick relativt lätta mål på få skott som vanligt efter de två första perioderna, sedan var han riktigt bra. Bara hoppas han är inne i zonen. Vet ju att han har kapacitet.
+ 1