Inlägg: 2504915
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja:
Genom att vi har många osnabba spelare hinner vi inte med när motståndarna förflyttar sig innan skott. Då blir det bra och skymda skottlägen när vi åker runt och petar med klubborna.
Det blir också tydligt i matcher som igår (även om vi vann) att laget är felbyggt. Vi kan inte utmuskla Malmö. Vi kan inte åka sönder dem. Och vi kan inte spela ut dem. Lag 14 i serien.
Vi hängde mot repen ordentligt, man hade flyt och fipplade in segermålet.
Renoveringsbehovet är extremt stort.
Genom att vi har många osnabba spelare hinner vi inte med när motståndarna förflyttar sig innan skott. Då blir det bra och skymda skottlägen när vi åker runt och petar med klubborna.
Det blir också tydligt i matcher som igår (även om vi vann) att laget är felbyggt. Vi kan inte utmuskla Malmö. Vi kan inte åka sönder dem. Och vi kan inte spela ut dem. Lag 14 i serien.
Vi hängde mot repen ordentligt, man hade flyt och fipplade in segermålet.
Renoveringsbehovet är extremt stort.
+ 4
Håller med om att han kanske borde ha tagit tredje målet, men det är också ett flygande anfall med sidledspass och direktskott från slottet. Det ska vara mål på den typen av chanser, det är bara i Brynäs som spelarna skjuter en halvmeter över eller utanför i dylika situationer.