Inlägg: 2505230
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Jugge: Spot on, nykter och klok analys av vår bästa spelare! En målspottare eller två i hans kedja och han hade snittat en poäng per match i år. Vilket man egentligen inte ska förvänta sig av honom, för det är som du säger inte hans roll och har aldrig varit.
+ 5
Sv: Alla Helvetes Kval
Jugge: jag tänker inte på poängen, jag tänker mer spelmässigt . Han har försvunnit ifrån för många matcher, tar sällan tag i spelet. Jag trodde att han skulle vara en mer ledare och kravställare.
Det är lätt att gårdagens minne förskönar säsongen bedrift..
Det är lätt att gårdagens minne förskönar säsongen bedrift..
Minns att han fick börja på en kant. Sen när han fick lira center så tyckte jag han visade med eftertryck hur duktig han är och dominerade flera matcher.
Sen kom skadan.. En period efter skadan så hade han en sämre period (fortfarande skadad?) men han har lyft sig rejält på slutet. Igår var han ju en gigant. Samtidigt, vilken annan 1:a center i SHL har så bleka vingar bredvid sig?
Så sammantaget så tycker jag ändå Larsson visat hur oerhört viktig han är för Brynäs.