Inlägg: 2507481
Sv: Alla Helvetes Kval
Vilka åker ur nästa år? Vad gör dom för fel? Felen dom gör finns rimligtvis redan nu och bör påtalas i tid av sakkunniga.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Avsluta högt: Brynäs har varit i en nedåtgående spiral i massor med år så att trilla ur var bara en tidsfråga.
Det är Modo eller VIK 2.0.
Det är en massa faktorer som samverkar, dålig ledning som urholkade ekonomin fullständigt (Lorenz), havererande juniorverksamhet (inga talanger att lyfta upp), inkompetent sportslig ledning (övertro på gamla, skadebenägna spelare, avsaknad av konkurrens i truppen och talanger, obefintlig scouting, rena felsatsningar), fel självbild (alla andra lags supportrar har länge betraktat, med rätta, Brynäs som ett cementerat bottenlag) och säkert en massa andra faktorer också ( självbilden bidrar till ”inaveln” också).
Brynäs har sig själva att skylla och medlemmarna som har påtalat bristerna har mest betraktats som besvärliga.
Det är Modo eller VIK 2.0.
Det är en massa faktorer som samverkar, dålig ledning som urholkade ekonomin fullständigt (Lorenz), havererande juniorverksamhet (inga talanger att lyfta upp), inkompetent sportslig ledning (övertro på gamla, skadebenägna spelare, avsaknad av konkurrens i truppen och talanger, obefintlig scouting, rena felsatsningar), fel självbild (alla andra lags supportrar har länge betraktat, med rätta, Brynäs som ett cementerat bottenlag) och säkert en massa andra faktorer också ( självbilden bidrar till ”inaveln” också).
Brynäs har sig själva att skylla och medlemmarna som har påtalat bristerna har mest betraktats som besvärliga.
+ 7