Inlägg: 2508908
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: Om du haft paraplyet när det börjat regna skulle det aldrig blivit problem.
Sv: Alla Helvetes Kval
Vad skulle ni säga om att ha Inge Hammarström som SC?
Tror garanterat det är något som hade fungerat. Duktig, bra koll på förening samt spelare (när det gått bra men även lite mindre bra.)
Strategisk.
Tror garanterat det är något som hade fungerat. Duktig, bra koll på förening samt spelare (när det gått bra men även lite mindre bra.)
Strategisk.
Däremot är det väldigt klantigt att stora klubbar med så bra förutsättningar blir nedflyttade. Med en halvdan sportslig kompetens på plats hade man undvikit det. Om Brynäs och Djurgårdens sportsliga ledningar hade varit lika kompetenta som Oskarshamns dito, så hade IKO inte haft en chans på isen. Så man får ju skylla sig själva som har åkt ur.