Inlägg: 2513799
Sv: Alla Helvetes Kval
JohnnyBotox: Amen! Hoppas på SAIK - Frölunda i final nu, med SAIK som vinnare. Då får inte Cmore det slutet dom vill ha på sitt Joel Lundqvist-vurmande heller om SAIK tar guldet (ska bli skönt att han lägger av). Växjö och Örebro rör inte upp känslor hos någon utanför respektive stadskärna. Plast, plast och åter plast.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: nja, tror inte C-more sympatiserar med något av lagen, men jag spekulerar.
Ang Joel så är jag sjukt imponerad. Matchen idag är ett bra exempel: klass-spelare, otroligt lagkapten, en kille ALLA följer (jämför med Rödin tex), tror inte många fuskar inför hans ögon, stenhård, otroligt driv , gör poäng (vann väl FHC:s interna poängliga?) håller tempot och är 41 år.
Hatten av säger jag, hög klass i många ÅR.
Ang Joel så är jag sjukt imponerad. Matchen idag är ett bra exempel: klass-spelare, otroligt lagkapten, en kille ALLA följer (jämför med Rödin tex), tror inte många fuskar inför hans ögon, stenhård, otroligt driv , gör poäng (vann väl FHC:s interna poängliga?) håller tempot och är 41 år.
Hatten av säger jag, hög klass i många ÅR.
+ 6
Sv: Alla Helvetes Kval
SuneMangs: Växjö-SAIK är väl den final hittills som har haft lägst antal tittare och lägst intresse. Men en plastfinal med Växjö-Örebro borde kunna slå det. Också går Mora upp efter det, så blir det panik hos Cmore som pressar igenom 16 lag till säsongen efter...😄
+ 4