Inlägg: 2516768
Sv: A proposito de nada
#33: Helt rätt med ett lågt bud på Lindbäck. Kommer från en dålig säsong och intresset lär vara lågt i Sverige. Han har även en dålig förhandlingsposition med tanke på att han har sin bas i Gävle och vill säkert inte flytta utomlands igen.
+ 15
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Ja du, Lindbäck har inget att sätta emot när vi kommer med ett lågt bud.
.893% i serien och .810% i kvalet kommer man inte långt med!
.893% i serien och .810% i kvalet kommer man inte långt med!
+ 9