Inlägg: 2519780
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Sandström var ju rolig också:
På ett VM la han ut en 100 dollarsedel utanför ryssarnas omklädningsrum med en ”osynlig” fiskelina fäst i den och väntade bakom ett hörn. En av ryssarna gick på det. Sandström vevade in sedeln - ryssen blev skogstokig 😂
En gång hade Rangers öppet hus för familjer och vänner. Sandström lurade i Phil Esposito att Stig Salming skulle dyka upp. Esposito blev så arg att han stod och skakade 😂
Riktig sköning!
På ett VM la han ut en 100 dollarsedel utanför ryssarnas omklädningsrum med en ”osynlig” fiskelina fäst i den och väntade bakom ett hörn. En av ryssarna gick på det. Sandström vevade in sedeln - ryssen blev skogstokig 😂
En gång hade Rangers öppet hus för familjer och vänner. Sandström lurade i Phil Esposito att Stig Salming skulle dyka upp. Esposito blev så arg att han stod och skakade 😂
Riktig sköning!
+ 17
Bodde i LA och hade M Lindholm över när jag gifte mig där underbara minnen.