Inlägg: 2519794
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Leker Huge lite: Är i o f s inte FÖRSTA gången vi trillar ur högsta serien. Tror vi gjort det 1944, 1955 och 1957. Så det är fjärde gången. Ingen tröst dock.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Såg Rangers mot Washington i början av 90- talet... Frågade bänkgrannen vem av svenskarna han gillat bäst... Själv var jag stor Sandström-fan och väntade mig nåt liknande. Men hans favorit var x- et Eriksson...kommer inte ihåg förnamnet, lite överraskade tyckte jag!
Såg Rangers mot Washington i början av 90- talet... Frågade bänkgrannen vem av svenskarna han gillat bäst... Själv var jag stor Sandström-fan och väntade mig nåt liknande. Men hans favorit var x- et Eriksson...kommer inte ihåg förnamnet, lite överraskade tyckte jag!