Inlägg: 2520463
Sv: A proposito de nada
Mrassarson: Det är klart att man blir orolig.Det finns nog ändå en revansch lusta hos pojkarna att ta oss tillbaka o ställa allt till rätta.Jag har skrivit tidigare att bildbeviset finns ju på 52 matcher vad som gick bra o dåligt.Det är väl bara att sätta sig ner i lugn o ro med alla inblandade o kolla.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
För den som vill muntra upp sig med att se Brynäs ta SM Guld 2023 finns lite bilder här:
hockeysverige.se/2023/04/07/tv-brynas-vinner-u16-sm-se-hojdpunkterna-har
Några riktigt fina mål bl s ett Loob - Sandström mål för er som kommer ihåg det…
hockeysverige.se/2023/04/07/tv-brynas-vinner-u16-sm-se-hojdpunkterna-har
Några riktigt fina mål bl s ett Loob - Sandström mål för er som kommer ihåg det…
+ 21
Sv: A proposito de nada
Drugstore : Det var nog synd att inte Gudlevskis fick vara kvar, vi tar tacksamt emot.
Som han spelat hos oss hade nog han kunnat rädda er från kval o kanske rent av en slutspelsplats.
Med tanke på hur rörigt er målvaktsituation såg ut under säsongen, var det nog det som fällde er
Som han spelat hos oss hade nog han kunnat rädda er från kval o kanske rent av en slutspelsplats.
Med tanke på hur rörigt er målvaktsituation såg ut under säsongen, var det nog det som fällde er
+ 6