Inlägg: 2521485
Sv: A proposito de nada
Fick höra något annat intressant i förrgår, var hos O. Asplund på spelkväll. Han verkade varit jäkligt sugen på brynäs men till följd av degraderingen blev det tyvärr inte aktuellt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Intressant! Spelskicklig back det där.
Nån som hört nått namn, hur blir det med Emil Molin och Sebastian Wännström?
Nån som hört nått namn, hur blir det med Emil Molin och Sebastian Wännström?
+ 1