Inlägg: 2521543
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9566}: Då har du inte sett vad som skrivs om Alcen. Trots fina toppvärvningar som Larsson och Lindbäck är han sågad jäms med fotknölarna. Vilken annan sportchef hade tackat nej till de värvningarna?
+ 1
Sv: A proposito de nada
{9566}: Tycker det kan behöva föras in ett annat perspektiv då det snackas otroligt mycket skit om och skylls på Johan Alcen i detta forum. Johan har väl inte alltid gjort alla rätt men förföljs rätt hårt här. Skulle han nekat Lindbäck? Lindbäck kanske på förhand inte såg ut som den sämsta värvningen? Expressen skrev att det var en tung värvning och det tyckte vi väl alla?
+ 2
Låt det som varit vara och se möjligheterna som Brynäs håller på att skapa. Varför gråta över spilld mjölk