Inlägg: 2521645
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Mattson: Åk vartsomhelst i Svergie och berätta att du är från Gävle - ofelbart nämner folk Brynäs.
Har ALDRIG varit med om att folk vill prata GIF.
Däremot ibland julbocken.
Har ALDRIG varit med om att folk vill prata GIF.
Däremot ibland julbocken.
+ 17
Sv: A proposito de nada
Kan rekommendera artikeln med Thomas Steen i dagens ”Pressexen”. Mycket intressant
läsning om Elitserien, Tre Kronor och NHL.
Tyvärr betalsite men har ni möjlighet läs den. Älskar sådana här artiklar.
läsning om Elitserien, Tre Kronor och NHL.
Tyvärr betalsite men har ni möjlighet läs den. Älskar sådana här artiklar.