Inlägg: 2525864
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Persson är fan en given värvning!
Presterat på hög nivå över en längre tid och dessutom familj i Gävle om jag inte missminner mig?
Utgående kontrakt i ett Mora som just nu håller på att bli fullkomligt isärplockat och kommer behöva göra en rebuild.
Presterat på hög nivå över en längre tid och dessutom familj i Gävle om jag inte missminner mig?
Utgående kontrakt i ett Mora som just nu håller på att bli fullkomligt isärplockat och kommer behöva göra en rebuild.
+ 1
Sv: A proposito de nada
hockeynews.se/articles/28742/ hoppas hoppas vore en dröm om Larsson stannar kommer vara fullkomligt domnint i allsvenskan🖤💛❤️
+ 3
Tror Bengtsson hade varit en riktigt bra utfyllnadsspelare, men det finns också en skadehistorik där.