Inlägg: 2528899
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hej Brynäs-fans!
Gör ett inspel med försök till trevligare ton och attityd.
Jag led med er när det stod klart att ni åkt ur, men jag tror ändå det kan vara bra med en omstart och omtag (lex MoDo). Vidare är det ju numera klart att ni får behålla en hel del spelare som inte kommer gå av för hackor i AS. Lycka till nästa säsong! Jag hoppas för vår skull att vi inte ska behöva tampas om uppflyttning.
Gör ett inspel med försök till trevligare ton och attityd.
Jag led med er när det stod klart att ni åkt ur, men jag tror ändå det kan vara bra med en omstart och omtag (lex MoDo). Vidare är det ju numera klart att ni får behålla en hel del spelare som inte kommer gå av för hackor i AS. Lycka till nästa säsong! Jag hoppas för vår skull att vi inte ska behöva tampas om uppflyttning.
+ 19
Men jag hoppas ändå att Modo tar steget upp.