Inlägg: 2529298
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
puffe:
Du är ju tyvärr ett undantag när det gäller Modofans i den här boken; alltså typen som inte provocerar. Vi har en lång historia med besök av Icing-Ove och Modomille som kommer in och beter sig riktigt drygt här.
Konsekvensen blir att man liksom blir less så fort namn ser Modo-loggan här inne. Trots att du egentligen beter dig bra här.
Du är ju tyvärr ett undantag när det gäller Modofans i den här boken; alltså typen som inte provocerar. Vi har en lång historia med besök av Icing-Ove och Modomille som kommer in och beter sig riktigt drygt här.
Konsekvensen blir att man liksom blir less så fort namn ser Modo-loggan här inne. Trots att du egentligen beter dig bra här.
+ 8
Sv: A proposito de nada
puffe: Inget emot supportrar ifrån andra lag, utan er skulle vi dö. Känns som att det blir mycket pajkastning. Hoppas att modo kommer till shl
+ 1
Men ber om ursäkt om det störde, fortsätt skåda din navel