Inlägg: 2529459
Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: tänk en tredjekedja med Scott vesel kopacka vore inte så dumt😃
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Vesel är alldeles för bra för att lira tredjecenter. Han är en redan bevisad förstecenter i HA så jag tror inte han är sugen på att spela tredjefiol hos oss.
Personligen tycker jag vi ser bra ut på centersidan. Det är spets på kanterna i första två linorna som eftersöks, i alla fall hos mig.
Personligen tycker jag vi ser bra ut på centersidan. Det är spets på kanterna i första två linorna som eftersöks, i alla fall hos mig.
+ 8