Inlägg: 2530112
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Ja Carolina gör det svårt för Islanders. Otroligt bra på att försvara ledning. Men nu är det 3-0. Den ledningen är ju det svåraste som finns i hockeyn. Enligt Södergren som för övrigt sitter i NHL-studion och nog gluttar på en annan match parallellt.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
Alltså... Håller inte på nån, me är fan helt slut... Vilken jävla match!
Klasen... Skulle ju fan dominera shl
Alltså... Håller inte på nån, me är fan helt slut... Vilken jävla match!
Klasen... Skulle ju fan dominera shl
+ 2