Inlägg: 2530197
Sv: A proposito de nada
Horace76c: Var tvungen att koppla över till DIF-Modo och fastnade där - svettigt var ordet.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: var det inte Leffe Boork som sa de bevingade orden om att "det svåraste som finns är att leda med 3-0?"
*edit: googlade och du hade rätt, det var södergren :)
*edit: googlade och du hade rätt, det var södergren :)
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: ”Var tvungen att koppla över till DIF-Modo och fastnade där - svettigt var ordet. ”
Allt jag kan säga är att det är fan så mycket roligare att se den här matchserien än Skellefteå Växjö,
Säger lite om det svenska seriesystemet,
🤔
Allt jag kan säga är att det är fan så mycket roligare att se den här matchserien än Skellefteå Växjö,
Säger lite om det svenska seriesystemet,
🤔
+ 13
Sv: A proposito de nada
Svensson_62:
För utomstående måste den här 3:e perioden vara jämförbar med vår 3:e period mot Modo match 4 - 99.
För utomstående måste den här 3:e perioden vara jämförbar med vår 3:e period mot Modo match 4 - 99.
+ 2