Inlägg: 2530256
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Som ToddW redan sagt men alla 3 spelare (Woods, Bernhardt och Dickinson) har kontrakt med MoDo för nästa säsong om vi nu går upp. Annars kommer dom försvinna till Timrå, Skellefteå och Färjestad.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lunkz: vår sportchef har gått ut med att de har kontrakt om vi går upp.
Men antar att du har bättre koll? Lol
Men antar att du har bättre koll? Lol
+ 5
Sv: A proposito de nada
Lunkz: du verkar ha noll koll.. Bernhardt och Woods har kontrakt med modo ifall de går upp. Modo har dessutom en riktigt fin ekonomi. Ledsen men du killgissar.
+ 4
90%. Av spelartruppen sitter på kontrakt även nästa säsong.
Blir nog att bryta massa kontrakt för den där truppen håller inte för SHL.
Sen ryktas Bernhard och wood till SHL klubbar.