Inlägg: 2533015
Sv: A proposito de nada
Peja: Hoppas ändå att man kan trycka in Nordh och Ljungkrantz i laget. Men kanske mer handlar om min förkärlek till juniorer och att jag tycker att vi ska ta tillvara på dom? Nordh gör det ju bra hittills i U18-VM. Stark framför mål. Får vi in Ljungkrantz i rätt omgivning så tror jag att han kan bli extremt målfarlig. Nordh känns väl lite mer allround.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Ja, man vill gärna ha in Ljungkrantz och Nordh på 13 forwards. Just därför som man inte har plats med Birgersson och Kvist. Tror också att Ljungkrantz kan leverera i HA, och Nordh är någon med uppenbar potential.
+ 13
Sv: A proposito de nada
JawKee:
Görs det inte plats för juniorer dör juniorverksamheten.
Men det har ju funkat för Svenska Mästarna.
Görs det inte plats för juniorer dör juniorverksamheten.
Men det har ju funkat för Svenska Mästarna.
+ 1