Inlägg: 2539219
Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Hoppas Alcen förstår att vi behöver fysik. Engstrand till VIK var tråkigt. Vi behöver en sån pjäs, kanske två.
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Vänta och se, Kopacka kommer vara en sådan spelartyp som ni efterfrågar!
+ 1
Sv: A proposito de nada
Davey85: ja hoppas alcen förstår det, vi har inte haft en sån spelartyp sen granström, och framför allt i ett slutspel behöver man några sådana spelare.
+ 1