Inlägg: 2541046
Sv: A proposito de nada
Skagge: Tycker det florerar mycket sånt här på twitter där man hintar om att någon (okänt vem) är klar eller på gång. Bara personer som vill få uppmärksamhet.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp: Nja lite väl förenklat. Har sett mycket på twitter som varit sant. Beror på vilka man följer. Just detta kommer ifrån en person vars rykten oftast har stämt.
En person som tydligen är fd scout och nuvarande spelarutvecklare.
En person som tydligen är fd scout och nuvarande spelarutvecklare.
+ 2