Inlägg: 2541337
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
jofa_007: Ratio kommer väll in som tänkt första målvakt? han bör ju hålla någorlunda klass i HA. Trots sina ca 88% i räddningstatistik i en ganska trött liga.
Det var väll känt sedan länge att Dackell inte skulle lira i A-laget näst kommande säsong?
Det var väll känt sedan länge att Dackell inte skulle lira i A-laget näst kommande säsong?
Sv: A proposito de nada
jofa_007:
Om Johannesson ska gå i 2dra backpar så bör ju Berra eller Bohm gå med honom initialt.
Personligen skulle jag byta plats på honom å billins i dina par i säsongstarten.
Sen placera scott i 3de?
Varför envisas vissa med det?
Han var vår bästa målgörare i fjol o över serien en av våra absolut bästa forwards.
Från en 1sta lina i shl till en 3de lina i HA året därpå alltså - ska han dyka så extremt ett år till ett annat i kvalitet?
Jag placerar honom för alpacka iaf. Men jag tror vi behöver krelleher som måltjuv men tror även att scott är bättre över hela banan.
Om Johannesson ska gå i 2dra backpar så bör ju Berra eller Bohm gå med honom initialt.
Personligen skulle jag byta plats på honom å billins i dina par i säsongstarten.
Sen placera scott i 3de?
Varför envisas vissa med det?
Han var vår bästa målgörare i fjol o över serien en av våra absolut bästa forwards.
Från en 1sta lina i shl till en 3de lina i HA året därpå alltså - ska han dyka så extremt ett år till ett annat i kvalitet?
Jag placerar honom för alpacka iaf. Men jag tror vi behöver krelleher som måltjuv men tror även att scott är bättre över hela banan.
+ 1
Lindbäck/Dackell
Backar:
Kinnvall/Bertilsson
Lindstein/Johannesson
Bohm/Billins
Beudoin