Inlägg: 2541358
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Du har säkert rätt åker Brynäs herr ner till division ett så kommer säkert Brynäs dam vara kassakon.Ett dumt antagande att ett lag med Brynäs dams publiksiffror skulle gå minus.
De hade säkert klarat sig jättebra med sponsorer utan draghjälp ifrån Brynäs herr.
Nästa så att de hade tjänat på att vara fristående.
De hade säkert klarat sig jättebra med sponsorer utan draghjälp ifrån Brynäs herr.
Nästa så att de hade tjänat på att vara fristående.
Detsamma gäller pengarna som går till kringaktiviteter.”
Utan damverksamheten och ”kringaktiviteter” så hade Brynäs haft ännu mindre pengar till herrarna.
Så här är du ute och cyklar.