Inlägg: 2541636
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja, med tanke på hur uddlöst det svenska laget är så behövs Järnkrok. Silfverberg spelar smart men i övrigt nja, han har kanske inte åldrats med värdighet.
Men i HA skulle han så klart vara en stjärna.
Men i HA skulle han så klart vara en stjärna.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Jugge: beror kanske lite på lagsammansättningen iofs, men Järnkrok är väldigt allround så lite konstigt är det.
En annan ”bortglömd” spelare är ju Oskar Lindblom, han får gärna komma hem och hitta formen igen… bara 27 och ett år kvar med Sharks där han inte verkar vara någon ”go-to guy” direkt.
En annan ”bortglömd” spelare är ju Oskar Lindblom, han får gärna komma hem och hitta formen igen… bara 27 och ett år kvar med Sharks där han inte verkar vara någon ”go-to guy” direkt.
Undrar om Hallam ens sett Toronto den här säsongen? Nylander har ju så klart varit given om han blir tillgänglig så man kanske valt att fokusera på andra klubbar. Spelar man i Torontos 1:a kedja med Matthews och Marner så borde man plats i en B-trupp som 3 kronor har i år.