Inlägg: 2541790
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Var det inte därför Johan Larsson var så viktig? 😉 Tror det krävs att det finnas yngre spelare som kan plocka upp från dem också om det skall ge nytta på lite längre sikt.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver:
"Tror det krävs att det finnas yngre spelare som kan plocka upp från dem också om det skall ge nytta på lite längre sikt."
Det behövs en i varje femma som driver på. Då kan de yngre åka med och lära sig inledningsvis.
"Tror det krävs att det finnas yngre spelare som kan plocka upp från dem också om det skall ge nytta på lite längre sikt."
Det behövs en i varje femma som driver på. Då kan de yngre åka med och lära sig inledningsvis.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: Vill inte störa den intressanta diskussionen om Silfverberg men såg att HVs gamla kapten Simon Önerud är på marknaden. Kan det vara något för en 3-4 kedja? Känns inte jättefräscht men samtidigt massor av rutin. Dyr?