Inlägg: 2543521
Sv: A proposito de nada
Berge: Var väl inget fel med hans kommentar? Finns nog sanning i det. Finns många exempel man kan ta upp som gör att det tyder på det.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
allsvenskan kanske inte är så jobbig ändå, finns ingen chans att få spela tidernas största skämt till turnering, har ni hört vilka regler CHL ska dra igång nästa säsong
"Ett lag kommer att få fortsätta spela powerplay vid PP-mål, utvisning kommer att dömas även om ett lag gör mål under avvaktande utvisning och gör ett lag mål i boxplay plockas BP-lagets utvisning bort"
"Ett lag kommer att få fortsätta spela powerplay vid PP-mål, utvisning kommer att dömas även om ett lag gör mål under avvaktande utvisning och gör ett lag mål i boxplay plockas BP-lagets utvisning bort"
+ 2
Sv: A proposito de nada
Vad tror vi om denna värvning? :)
hockeysverige.se/2023/05/24/kasper-larsen-klar-for-brynas
hockeysverige.se/2023/05/24/kasper-larsen-klar-for-brynas