Inlägg: 2544267
Sv: A proposito de nada
{9566}: Vet inte om man behöver gnälla på Silfverberg. 11 säsonger sen han lämnade Sverige, skador, hjärnskakning, bloddpropp i benet. Det är tråkigt, men det ser ut att ha tagit ut sin rätt på honom. Jag hoppas ändå att han fortfarande har en något högre nivå i sig.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85: Nja, det är väl snarast de som tagit ut honom som skall kritiseras. Det var alltför många mediokra spelare med i laget.
+ 1